Pædagogisk kontinuitet mellem børnehave, skole og fritidsinstitution (2006)

Artikel der handler om overgangen fra børnehave til skole og fritidsinstitution i et teoretisk pædagogisk og udviklingsmæssigt perspektiv. Fra Undervisningsministeriet serie om ‘Tosprogedes overgang fra dagtilbud til skole – fokus på den sproglige udvikling’

Læs artiklen på Undervisningsministeriets hjemmeside
Undervisningsministeriet: Tosprogedes overgang fra dagtilbud til skole – fokus på den sproglige udvikling

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: